• 26-12-2009, 00:59:07
    Üyeliği durduruldu
    berkorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    googleda adportda geldi gerçi gelen gitti bile ama ikisi bir arada gelmesi ilaç gibi oldu
    ahh ahh biz ne zaman diyebilcez acaba bunu adport ile adsense bir gelcek galiba önümüzdeki hafta
  • 26-12-2009, 01:10:42
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liste kullanmanızı önermiyorum, ben kullanmıyorum mesela.
    Bence de...

    Bence çöp site diye birşey yoktur. Çöp yayıncı vardır...
  • 26-12-2009, 01:51:49
    24 Aralıkta Ödeme Aldım..
    Döviz Kuru Değeri 1 Dolar 1,499 TL den Hesaplanmış..
  • 26-12-2009, 02:16:00
    benım ziraat bankası hala ödeme gelmemiş bi sorun yokdur herhalde dimi pazartesi yatarmi ?
  • 26-12-2009, 02:22:59
    Benim ödeme de yatmış bugün. İş bank kullanıyorum...
  • 26-12-2009, 02:23:47
    benimki hesabımda ödeme yapıldı yazıyor ama banka hesabında yok bankadan sorun olabilir diyorum cuma gunu olduya pazartesi yatar inş
  • 26-12-2009, 02:52:09
    garanti ödeme alan varmı
  • 26-12-2009, 03:33:35
    akbank geldi teşekürler google.
  • 26-12-2009, 06:15:54
    işbank çanakkale para yatmış
    aynı ayda 2 kere ödeme yaptı google, güzel iş