• 25-12-2009, 16:14:08
    Garanti kullanıyorum ama ödeme hala işlemde degil
  • 25-12-2009, 16:16:56
    ödeme işlemde deyip yatmadıysa sorun banka ile alakalı imiş :=)
  • 25-12-2009, 16:18:17
    Google 2 hesabımdan birini yatırdı birini yatırmadı.Anlamadım . Biri 200 doalrdı biri 1000 dolardan fazla .. Aynı hesap ama ..

    Şaşırdım hiç böle olmazzdı
  • 25-12-2009, 16:43:25
    Üyeliği durduruldu
    Bendede işlemde değil. Acaba şu sözleşmeyi yeni onayladığımdanmı?
  • 25-12-2009, 16:47:13
    Garanti bankası daha yeni ödeme geldi.
  • 25-12-2009, 16:50:23
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede işlemde değil. Acaba şu sözleşmeyi yeni onayladığımdanmı?
    sanmıyorum.Ben o sözleşmeyi ilk çıktıgı zaman onaylamama rağmen işlemde değil ödeme.
  • 25-12-2009, 16:53:43
    acaba işleme almayan hesaplar ban listesinde mi ?
  • 25-12-2009, 16:56:24
    Ödeme alan ve alacak herkese aldıkları parayı ağız tadıyla yemeyi nasip etsin Yarabbim , bereketli olsun hayrını görün. Allah daha bol ve bereketli kazançlar versin.
  • 25-12-2009, 16:56:36
    Garanti bankası ödeme gelmiş teşekkürler google amca..