• 11-05-2009, 18:08:42
    #19
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kesinlikle kınıyorum ispiyon durumunu.bence ahlaki yöndende doğru değil.yarın bigün gelirler sizinde hilesiz hurdasız hesabınızı yok yere şikayet ederler ekmeğinizden olursunuz.Googledan çıkan para senin cebinden mi çıkıyor?

    Evet, Benden cikiyor !!!


    bende Adwords yayinciyim burda !!!!!

    ne hakın var boyle konusmata.

    hangisi ahlaki yonden dogru ?? senin hile ve hurda ile benim paramimi yemem mi yoksa hile yapanlari ispiyon etmek mi ????
  • 11-05-2009, 23:43:54
    #20
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım adam ***** sitesinde adsense yayonlıyo hadi diyerlerini geçtim ben ispiyonluyorum valla kusura bakmasın o arkadaş !!!
  • 12-05-2009, 01:31:50
    #21
    byhorizon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım adam ***** sitesinde adsense yayonlıyo hadi diyerlerini geçtim ben ispiyonluyorum valla kusura bakmasın o arkadaş !!!
    Her yapılan şikayet googlenin gözünde ülke puanlamamızın düşmesi olarak geri dönecektir.Sen devam et sana daha çok verecek heralde,erken alacaksın ödemelerini.Sonra niye ödememiz geç geliyor diye debelenen biz olacağız.2 gün bile ödeme gecikmesi bütün düzeni bozuyor.Bırak herşey olduğu gibi kalsın aslan parçası.Yabancı forumlarda bu gibi konular tartışılmıyor bile.
  • 12-05-2009, 01:38:36
    #22
    was
    Üyeliği durduruldu
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yapılan şikayet googlenin gözünde ülke puanlamamızın düşmesi olarak geri dönecektir.Sen devam et sana daha çok verecek heralde,erken alacaksın ödemelerini.Sonra niye ödememiz geç geliyor diye debelenen biz olacağız.2 gün bile ödeme gecikmesi bütün düzeni bozuyor.Bırak herşey olduğu gibi kalsın aslan parçası.Yabancı forumlarda bu gibi konular tartışılmıyor bile.
    Puanın düşmesini sağlayan şikayet edenler değil şikayet edilenlerdir.Şikayet edilenlerin temizlenmesi de ülke puanımızın artmasına vesile olur ...
  • 12-05-2009, 01:38:37
    #23
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Evet, Benden cikiyor !!!

    bende Adwords yayinciyim burda !!!!!
    ne hakın var boyle konusmata.
    hangisi ahlaki yonden dogru ?? senin hile ve hurda ile benim paramimi yemem mi yoksa hile yapanlari ispiyon etmek mi ????
    Peki boşu boşuna banlanan emekçi webmaster arkadaşların parasınıda sen ödeyecekmisin?
  • 12-05-2009, 01:40:19
    #24
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puanın düşmesini sağlayan şikayet edenler değil şikayet edilenlerdir.Şikayet edilenlerin temizlenmesi de ülke puanımızın artmasına vesile olur ...
    illegal içeriğin istatistiki tespiti ile ülke puanlaması doğru orantılıdır.
  • 12-05-2009, 01:41:16
    #25
    was
    Üyeliği durduruldu
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    illegal içeriğin istatistiki tespiti ile ülke puanlaması doğru orantılıdır.
    Peki, şikayet eden mi suçludur suçu işleyen mi?
  • 12-05-2009, 01:44:03
    #26
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, şikayet eden mi suçludur suçu işleyen mi?
    Tabiki hileli para kazanan suçludur herzaman.Bu şikayet etmekte kanayan yarayı kaşımak gibi bişey.Hile yapanları korumak değil amacım yanlış anlamayın.Boşu boşuna banlanan webmaster arkadaşları savunuyorum.
  • 12-05-2009, 01:50:24
    #27
    was
    Üyeliği durduruldu
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki hileli para kazanan suçludur herzaman.Bu şikayet etmekte kanayan yarayı kaşımak gibi bişey.Hile yapanları korumak değil amacım yanlış anlamayın.Boşu boşuna banlanan webmaster arkadaşları savunuyorum.
    Onları dolaylı olarak savunmanızı yanlış şekilde yapıyorsunuz Çünkü bu savunma değil aksine onlara karşı olduğunuzu göstermekte.
    Sebebine gelince Google sudan sebeplerle banladığı kişilerde genelde gelecek için risk oluşturduklarından bu davranışı sergiliyor.Yani eğer illegal , yasak içerikli sitelerde adsense kullanılmasa adsense bu kadar çok kişiyi basit sebeplerden banlamazdı ,yayıncılara değer verirdi Ki zaten google emektar yayıncılarına jestler yapmıyor değil.Bu sorunu sizin belirttiğinizin aksi şekilde çözebiliriz ancak.Şikayet ederek , kötüleri aramızdan temizleyerek.