Evet, Benden cikiyor !!! 
bende Adwords yayinciyim burda !!!!!

ne hakın var boyle konusmata.
hangisi ahlaki yonden dogru ?? senin hile ve hurda ile benim paramimi yemem mi yoksa hile yapanlari ispiyon etmek mi ????
Peki boşu boşuna banlanan emekçi webmaster arkadaşların parasınıda sen ödeyecekmisin?