Tabiki hileli para kazanan suçludur herzaman.Bu şikayet etmekte kanayan yarayı kaşımak gibi bişey.Hile yapanları korumak değil amacım yanlış anlamayın.Boşu boşuna banlanan webmaster arkadaşları savunuyorum.
Onları dolaylı olarak savunmanızı yanlış şekilde yapıyorsunuz

Çünkü bu savunma değil aksine onlara karşı olduğunuzu göstermekte.
Sebebine gelince Google sudan sebeplerle banladığı kişilerde genelde gelecek için risk oluşturduklarından bu davranışı sergiliyor.Yani eğer illegal , yasak içerikli sitelerde adsense kullanılmasa adsense bu kadar çok kişiyi basit sebeplerden banlamazdı ,yayıncılara değer verirdi

Ki zaten google emektar yayıncılarına jestler yapmıyor değil.Bu sorunu sizin belirttiğinizin aksi şekilde çözebiliriz ancak.Şikayet ederek , kötüleri aramızdan temizleyerek.