• 07-05-2009, 00:30:47
    #10
    was
    Üyeliği durduruldu
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmek yerine bırakında google milyonlarca dolar harcadığı teknolojisi bulsun.Herkes kendi ekmeğine baksın herkesin yolu açık olsun.
    "bu arada -rep veren arkadaşlar neye göre verdi bilmiyorum ama sanaldada gerçek hayattada ispiyona karşıyım."
    Eksi rep verenlerden biri benim ,yanına nickimi de yazdım Açıklamaya da pek gerek yok galiba. Bi soru sormuşsunuz adsense parası sizden mi çıkıyor diye .Evet diye - rep verdim.ben ve diğer adwords reklam verenlerinden çıkıyor.Ben sanalda da gerçek hayatta da kişilerin hakkının gasp edilmesine , kural ihlaline karşıyım
  • 07-05-2009, 02:03:03
    #11
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsensenin mantığını biliyor musun sen ?
    Spam siteler sahte keyler reklam verenin hesabından düştükçe bizim gibi işini adam gibi yapanlar kazanamıyor.
    Kimin ne hakkı var benim hakkımı gaspetmeye.Sen neden söz ediyorsun ya.evet evet.böyle herşeye susup,ispiyonlamadığımız için böyle bir ülkede yaşıyoruz.susun susun.ispiyonmuş, ne alakası var.buna adalet derler.adalet nedir biliyorsanız eğer...
    işte bu mantıkla kurunun yanında yaşta yanıyor.Spam siteye bende reklam vermem ama masum bir forum sitesini bir cümle için şikayet ettiklerinide gördüm.Olayın boyutlarını buna göre ayırmak gerekir.

    "+ rep veripte bana katılan arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.""
  • 07-05-2009, 02:06:21
    #12
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu mantıkla kurunun yanında yaşta yanıyor.Spam siteye bende reklam vermem ama masum bir forum sitesinide bir cümle için şikayet ettiklerini bile gördüm.Olayın boyutlarını buna göre ayırmak gerekir.
    "+ rep veripte bana katılan arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.""

    banka soyanla, bakkal soyan gibi mi ?

    1 ekmek çalanla, 1000 tl çalan gibi ?

    hırsızlık hırsızlıktır.ölçütü olmaz,toleransı olmaz

    Benim gibi gecelerce sabahlara dek yazı yazayım kaliteli içeriğim olsun düzgün reklam yayınlayım,tıklarım artsın diye çabalayanlara sor bunu sen


    not: sana eksi rep vermedim.rep herşey değildir.
  • 07-05-2009, 02:22:01
    #13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka soyanla, bakkal soyan gibi mi ?
    1 ekmek çalanla, 1000 tl çalan gibi ?
    hırsızlık hırsızlıktır.ölçütü olmaz,toleransı olmaz
    Benim gibi gecelerce sabahlara dek yazı yazayım kaliteli içeriğim olsun düzgün reklam yayınlayım,tıklarım artsın diye çabalayanlara sor bunu sen
    not: sana eksi rep vermedim.rep herşey değildir.
    allah herkesin gönlüne göre versin tekno ne diyeyim kolay gelsin.
  • 07-05-2009, 02:26:51
    #14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka soyanla, bakkal soyan gibi mi ?
    1 ekmek çalanla, 1000 tl çalan gibi ?
    hırsızlık hırsızlıktır.ölçütü olmaz,toleransı olmaz
    Benim gibi gecelerce sabahlara dek yazı yazayım kaliteli içeriğim olsun düzgün reklam yayınlayım,tıklarım artsın diye çabalayanlara sor bunu sen
    not: sana eksi rep vermedim.rep herşey değildir.
    güzel açıklama helalinden +rep
  • 07-05-2009, 02:36:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben anlamis degilim, simdi arkadasin dedigi bir yerden dogru, diger taraftanda ispiyon isi olunca bu turklerin kulagina pek guzel bir kelime gibi gelmiyor, ben sahsen sikayet etmem kapatirim o siteyi. ha evet reklam parasi verenler icin bakmak bir deancak diger bir yonunude unutmamak lazim, google spam siteleri kendisi bulabiliyor, bunun farkinda, sahte tiklamalarinda farkina, kaldiki bir kisiyi senin sikayet etmen ne adsenseye yarar ne sana nede o site sahibine. yani gereksiz isler. google milyonlarini bu ise koymus, bunuda anlayamayacaksa ne ala memleket..

    birde banlanan ve google adsense de parasi kalanlar var, bazi hilesiz arkadaslar, onlarin emeklerinin hakkini kim verecek? senmi? sen vereceksen ben butun spam siteleri sikayet ederim.. ne de olsa adalet adalettir. herseyi adsenseden beklememek lazim..
  • 08-05-2009, 06:00:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bir mail vardı tam hatırlamıyorum ama oraya mail atıncada oluyordu.
  • 10-05-2009, 00:08:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    valla arklar ben ***** sitede bile adsense gördüm sikyet etsemmi diye düşünüyorum_?
  • 10-05-2009, 00:14:00
    #18
    edin hepiniz edin google size daha cok verecek.
    Ya neden yapiyorsunuz anlamiyorum türkiyeyi kötülemek bu yaptiklariniz.
    Google elinde sonunda banlar onlari zaten sen sikayet edince sana daha cok vermiyor haberin olsun