ktelekom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıklamaya da pek gerek yok galiba. Bi soru sormuşsunuz adsense parası sizden mi çıkıyor diye .Evet diye - rep verdim.ben ve diğer adwords reklam verenlerinden çıkıyor.Ben sanalda da gerçek hayatta da kişilerin hakkının gasp edilmesine , kural ihlaline karşıyım

kolay gelsin.
