edin hepiniz edin google size daha cok verecek.
Ya neden yapiyorsunuz anlamiyorum türkiyeyi kötülemek bu yaptiklariniz.
Google elinde sonunda banlar onlari zaten sen sikayet edince sana daha cok vermiyor haberin olsun