Adsensenin mantığını biliyor musun sen ?
Spam siteler sahte keyler reklam verenin hesabından düştükçe bizim gibi işini adam gibi yapanlar kazanamıyor.
Kimin ne hakkı var benim hakkımı gaspetmeye.Sen neden söz ediyorsun ya.evet evet.böyle herşeye susup,ispiyonlamadığımız için böyle bir ülkede yaşıyoruz.susun susun.ispiyonmuş, ne alakası var.buna adalet derler.adalet nedir biliyorsanız eğer...
işte bu mantıkla kurunun yanında yaşta yanıyor.Spam siteye bende reklam vermem ama masum bir forum sitesini bir cümle için şikayet ettiklerinide gördüm.Olayın boyutlarını buna göre ayırmak gerekir.
"+ rep veripte bana katılan arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.""