işte bu mantıkla kurunun yanında yaşta yanıyor.Spam siteye bende reklam vermem ama masum bir forum sitesinide bir cümle için şikayet ettiklerini bile gördüm.Olayın boyutlarını buna göre ayırmak gerekir.
"+ rep veripte bana katılan arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.""
banka soyanla, bakkal soyan gibi mi ?
1 ekmek çalanla, 1000 tl çalan gibi ?
hırsızlık hırsızlıktır.ölçütü olmaz,toleransı olmaz
Benim gibi gecelerce sabahlara dek yazı yazayım kaliteli içeriğim olsun düzgün reklam yayınlayım,tıklarım artsın diye çabalayanlara sor bunu sen
not: sana eksi rep vermedim.rep herşey değildir.