ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet etmek yerine bırakında google milyonlarca dolar harcadığı teknolojisi bulsun.Herkes kendi ekmeğine baksın herkesin yolu açık olsun.
"bu arada -rep veren arkadaşlar neye göre verdi bilmiyorum ama sanaldada gerçek hayattada ispiyona karşıyım."
Eksi rep verenlerden biri benim ,yanına nickimi de yazdım Açıklamaya da pek gerek yok galiba. Bi soru sormuşsunuz adsense parası sizden mi çıkıyor diye .Evet diye - rep verdim.ben ve diğer adwords reklam verenlerinden çıkıyor.Ben sanalda da gerçek hayatta da kişilerin hakkının gasp edilmesine , kural ihlaline karşıyım