ben anlamis degilim, simdi arkadasin dedigi bir yerden dogru, diger taraftanda ispiyon isi olunca bu turklerin kulagina pek guzel bir kelime gibi gelmiyor, ben sahsen sikayet etmem kapatirim o siteyi. ha evet reklam parasi verenler icin bakmak bir deancak diger bir yonunude unutmamak lazim, google spam siteleri kendisi bulabiliyor, bunun farkinda, sahte tiklamalarinda farkina, kaldiki bir kisiyi senin sikayet etmen ne adsenseye yarar ne sana nede o site sahibine. yani gereksiz isler. google milyonlarini bu ise koymus, bunuda anlayamayacaksa ne ala memleket..

birde banlanan ve google adsense de parasi kalanlar var, bazi hilesiz arkadaslar, onlarin emeklerinin hakkini kim verecek? senmi? sen vereceksen ben butun spam siteleri sikayet ederim.. ne de olsa adalet adalettir. herseyi adsenseden beklememek lazim..