ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yapılan şikayet googlenin gözünde ülke puanlamamızın düşmesi olarak geri dönecektir.Sen devam et sana daha çok verecek heralde,erken alacaksın ödemelerini.Sonra niye ödememiz geç geliyor diye debelenen biz olacağız.2 gün bile ödeme gecikmesi bütün düzeni bozuyor.Bırak herşey olduğu gibi kalsın aslan parçası.Yabancı forumlarda bu gibi konular tartışılmıyor bile.
Puanın düşmesini sağlayan şikayet edenler değil şikayet edilenlerdir.Şikayet edilenlerin temizlenmesi de ülke puanımızın artmasına vesile olur ...