Bende kesinlikle kınıyorum ispiyon durumunu.bence ahlaki yöndende doğru değil.yarın bigün gelirler sizinde hilesiz hurdasız hesabınızı yok yere şikayet ederler ekmeğinizden olursunuz.Googledan çıkan para senin cebinden mi çıkıyor?
Evet, Benden cikiyor !!!
bende Adwords yayinciyim burda !!!!!
ne hakın var boyle konusmata.
hangisi ahlaki yonden dogru ?? senin hile ve hurda ile benim paramimi yemem mi yoksa hile yapanlari ispiyon etmek mi ????