byhorizon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım adam ***** sitesinde adsense yayonlıyo hadi diyerlerini geçtim ben ispiyonluyorum valla kusura bakmasın o arkadaş !!!
Her yapılan şikayet googlenin gözünde ülke puanlamamızın düşmesi olarak geri dönecektir.Sen devam et sana daha çok verecek heralde,erken alacaksın ödemelerini.Sonra niye ödememiz geç geliyor diye debelenen biz olacağız.2 gün bile ödeme gecikmesi bütün düzeni bozuyor.Bırak herşey olduğu gibi kalsın aslan parçası.Yabancı forumlarda bu gibi konular tartışılmıyor bile.