• 29-10-2008, 10:44:38
    benim de işleme girdi. yarın ödemeyi bekliyoruz
  • 29-10-2008, 11:02:44
    ödeme işlemde diyor evet.. yarın sabaha herkese benden çay..
  • 29-10-2008, 11:06:41
    İnşallah yarın hesaplara geçerde sorun çıkmaz.
  • 29-10-2008, 11:39:45
    ödeme işlemde bakalım yarın yatırır mı?
  • 29-10-2008, 11:51:52
    Ödeme işlemde dolar tahminen 1.5 'dan hesaplanmıştır. Herkese hayırlı olsun. Ödeme bugün veya en geç yarın hesapta olur.
  • 29-10-2008, 12:19:41
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde dolar tahminen 1.5 'dan hesaplanmıştır. Herkese hayırlı olsun. Ödeme bugün veya en geç yarın hesapta olur.
    doların kaçtan hesaplanacağı yarınki kurlara bağlı dostum
  • 29-10-2008, 12:52:41
    SwizzBeatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doların kaçtan hesaplanacağı yarınki kurlara bağlı dostum
    Yarınki kurla alakası yok Ödeme işleme girdiğinde doların kuru ne ise o kurdan ödeme alırız
  • 29-10-2008, 13:11:35
    1.55 gibi bir kurdan alacağız tahminen.

    1,235'den almıştık geçen ay. Allah bereket versin.
  • 29-10-2008, 16:09:05
    imkb yarım gunluk acılısıyla resmen doları mahfetti ya :S umarim dediginiz rakamlar gibi 1.55 filan olur.