• 28-10-2008, 18:51:57
    işlemde hayırlı olsun
  • 28-10-2008, 18:56:33
    peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar az daha dayan ha gurban :d
    :d :d
  • 28-10-2008, 18:56:47
    İşlemde, şimdi şu an ki kur üzerindenmi hesaplayacaklar.
  • 28-10-2008, 18:59:14
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar az daha dayan ha gurban

    Hemen kendini salma
  • 28-10-2008, 19:02:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    huhuu işlemde
    ama perşembe gelir..kur da 1570 den hesaplancak..bi gün erken yatırsalardı keşke..neyse buna da şükür
  • 28-10-2008, 19:04:22
    Yarın 29 ekim tatil öbür güne kaldık Dolar düşme Lütfen
  • 28-10-2008, 19:07:02
    Ödeme işlemde. Hadi hayırlısı
  • 28-10-2008, 19:17:33
    bu arada dolar düşüşte,
  • 28-10-2008, 19:25:05
    bendede ödeme islemde yaziyor