• 27-10-2008, 12:20:26
    #82
    Ersen.E adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi dolar hesabınız ve talebiniz yoksa.
    dolar hesabınız ve talebiniz olsa dahi bulunduğunuz ülkenin yerel para biriminde ödeme alırsınız.
  • 27-10-2008, 13:33:10
    #83
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hala bi gelişme
    27'sinde ödeme işlemde dedik ama hakikaten hala tık yok
  • 27-10-2008, 14:29:54
    #84
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var"
    en geç Cuma günü yatmış olur umarım.
  • 27-10-2008, 14:48:21
    #85
    her zaman ayın 30'u olarak mı ödeme tarihi belirtiliyor? bunun öncesinde ödemenin yatması gibi bi durum olabiliyor mu?
  • 27-10-2008, 14:54:49
    #86
    arkadaşlar bende 23 Ekimde ödeme işlemde yazısı çıktı.Ödememi çekle alıcam ne kadar sürede gelir ne zaman gelir tahminen
  • 27-10-2008, 19:46:44
    #87
    Max!daTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bende 23 Ekimde ödeme işlemde yazısı çıktı.Ödememi çekle alıcam ne kadar sürede gelir ne zaman gelir tahminen
    5-7 gün içerisinde geliyor. Hafta sonu araya girdi. Onun için 31'ine kadar alırsın rahat ol bizde ödeme işlemde yazmadı daha eft alacazda
  • 27-10-2008, 19:56:36
    #88
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-7 gün içerisinde geliyor. Hafta sonu araya girdi. Onun için 31'ine kadar alırsın rahat ol bizde ödeme işlemde yazmadı daha eft alacazda
    hani çekle gelmesi çok uzunsürüyo diodu bazı arkadaşlarda 23 ünde işlemde yazdı 31 inde çek gelir diosun yani üstad sağol cevabın için
  • 27-10-2008, 21:28:17
    #89
    29 ekimde bankalar tatilmiş sanırım ödemeleri 31 i cumaya ancak alırız
  • 27-10-2008, 22:36:00
    #90
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ExkisehiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var"
    en geç Cuma günü yatmış olur umarım.
    bende de aynısını diyor :O