• 01-09-2008, 12:24:26
    Üyeliği durduruldu
    yapıkredi ödeme geldi fakat bir müddet "sunucu meşgul" uyarısı veriyodu site. Dedim adsenseciler çok pis abandı heralde
    Hayırlı olsun, bol kazançlar hayırlı Ramazanlar...
  • 01-09-2008, 12:32:35
    suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıkredi ödeme geldi fakat bir müddet "sunucu meşgul" uyarısı veriyodu site. Dedim adsenseciler çok pis abandı heralde
    Hayırlı olsun, bol kazançlar hayırlı Ramazanlar...
    evet server to bussy yazıyordu
  • 01-09-2008, 12:41:46
    Üyeliği durduruldu
    işbankası saat 15.00 civarı yatırır genelde ..
  • 01-09-2008, 12:42:35
    Üyeliği durduruldu
    reklamci54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi ziraatan haber yok kimsenin ziraatı yo mu yaw
    benimde ziraat daha tık yok bakıyorum internet bankacılığından ama
  • 01-09-2008, 12:44:07
    iş bankasına dürtüklemeden yatırmıyor adamlar.illa arayıp hesabıma parayı yatırın demek lazım
  • 01-09-2008, 12:45:09
    işbank hala yok
  • 01-09-2008, 12:46:21
    Üyeliği durduruldu
    bizim ziraatleride biri dürtse
  • 01-09-2008, 12:48:51
    Davay davay 🌹
    Ziraat Yattı














    desem yalan olur

    bende bekliyorum hala tık yok
  • 01-09-2008, 12:49:58
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat Yattı














    desem yalan olur

    bende bekliyorum hala tık yok
    bu mesajdan sonraki surat ifadelerim şu şekildeydi: