• 01-09-2008, 17:36:06
    çorum ziraat ödedi.Kastamonu henüz ödememiş mesela.
    Bu şubeden kaynaklanıyor.Akşama bu da okey olur herhalde.paniğe gerek yok.
  • 01-09-2008, 17:37:04
    Üyeliği durduruldu
    Samsun İşbank,para hala yatmadı.

    Rezillikten başka brşey değil.
  • 01-09-2008, 17:38:46
    Ankara, iş bank para hesapta( En sonunda yani..)
  • 01-09-2008, 17:39:35
    YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara, iş bank para hesapta( En sonunda yani..)
    Şimdimi yattı ?
  • 01-09-2008, 18:53:44
    ankara iş banaksı başka yatan var mı?
  • 01-09-2008, 18:53:51
    Üyeliği durduruldu
    İş bankası halen yokkkkkkkkkkkkk.yarına kaldı...
  • 01-09-2008, 18:55:25
    İşbankası Sarıgazi Şubesi hesapta. İşbankası, yarına kalmaz arkadaşlar. Bu aralar mutlaka yatar.
  • 01-09-2008, 19:04:03
    Üyeliği durduruldu
    Ziraat-Ankara para hesapta iftardan sonra alıp gelcem
  • 01-09-2008, 19:05:19
    İş Bankası mesai bitiminde onaylıyormuş.