• 02-09-2008, 13:06:03
    dün hsbc öğleden sonra 1 'de ödeme mi aldım.

    Alamayan arkadaşlar inş en kısa sürede alırlar
  • 02-09-2008, 13:42:44
    Üyeliği durduruldu
    jawa23001 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tokat iş bank yatmadi
    Yuh :S

    İnşallah alırsınız ödemeleri bi an önce... :S
  • 02-09-2008, 14:20:04
    Davay davay 🌹
    Ankara Ziraat tık yok
  • 02-09-2008, 14:38:33
    AKBANK Ödemesi halen yok :S
  • 02-09-2008, 17:11:09
    az once yatmis galiba
    yanlis gormuyorsam
    ARVATO FINANCE yaziyor bende onceden Google bilmem ne yaziyordu

    isbankasi
  • 02-09-2008, 17:13:33
    bende de işbank 29 Ağu Ödeme yapıldı - yazıyor ama para falan yok hesapta p
  • 02-09-2008, 17:22:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    odeme gelmeyenler banka degistirsin.Biz parayi bitirdik siz hala para alcaniz
  • 02-09-2008, 17:25:30
    Bir kaç kişi daha param yatmadı diyor İş Bankası bu geçen ay bir arkadaşımınki ayın 5inde yatırmış düşünün yani.
  • 02-09-2008, 17:39:49
    Yatmak ne kelime, daha Ağustos kazancım bile hesaplanmamış, önceden de Nisan kazancımı vermemişti, sonraki ay 2 ayı toptan verdi.