• 02-09-2008, 21:36:45
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 olayına takılsam, yazmazdım bunu. 100 den çok çok fazla iken ödeme almadım 1 ay. Hem ben alma derdinde değilim, 100 den az olsa bile Ağustos kazancı işlenir o tabloya.
    Şimdi de durumu bildiremiyorum, iletişi kaldırmışlar sanırım. Gidin FAQ, blog ile çözün diyor, adsense-tr@google.com e mail attım otomatik cevap geldi.
    Bunu yazmıştım.
    Cevap:
    Ağustos kazancı daha kimsenin işlenmedi Ayın 10 una kadar yazıyor ağustos kazancı.
    Sende muhtemelen ağustos ayında geçtin 100 doları o yüzden bu ay ödeme alamadın. 1 hafta içinde ağustos kazançları yazar zaten ödeme geçmişinde
  • 03-09-2008, 01:57:26
    agustosa allah kerımde cok sukur temmuz parası dun aksam yatmıs. alan herkese hayırlı harcamalar darısı gelecek aya
  • 03-09-2008, 02:32:39
    Ödemeyi aldım. Kendime hediye olarak 32 gb Ipod Touch aldım anasını satayım...
  • 03-09-2008, 13:43:38
    :s benim halen yatmadı ne iş anlamadım akbank yatmadı anlamadım gitti :s
  • 03-09-2008, 17:29:55
    sanırım isim sırasi ile yatıyor ) ilk gün a-b-c-d-e ...z e kadar gidiyor . adsense nin mailerinde hep , ayın 10 una kadar gelmezse gönderi kodu ile bankaya gidin diyor
  • 03-09-2008, 18:44:11
    Benim site A harfi yatması gerekmiyormuydu :S
  • 03-09-2008, 19:55:11
    Akbank Turhal yatmış.
  • 04-09-2008, 19:00:53
    Benimde hesabıma yatmamış.Ağustos 10 dan önce halbu ki 100 doları geçmiştim.
  • 04-09-2008, 19:02:47
    Google Türkiye'ye devrettiler tüm işleri herhalde