Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 olayına takılsam, yazmazdım bunu. 100 den çok çok fazla iken ödeme almadım 1 ay. Hem ben alma derdinde değilim, 100 den az olsa bile Ağustos kazancı işlenir o tabloya.
Şimdi de durumu bildiremiyorum, iletişi kaldırmışlar sanırım. Gidin FAQ, blog ile çözün diyor, adsense-tr@google.com e mail attım otomatik cevap geldi.
Bunu yazmıştım.
Cevap:
Ağustos kazancı daha kimsenin işlenmedi Ayın 10 una kadar yazıyor ağustos kazancı.
Sende muhtemelen ağustos ayında geçtin 100 doları o yüzden bu ay ödeme alamadın. 1 hafta içinde ağustos kazançları yazar zaten ödeme geçmişinde