• 01-09-2008, 11:26:56
    Akbank yazıktır günahtır evde çoluk çocuk perişan ekmek bekliyor. Yapma bize bunu
  • 01-09-2008, 11:27:37
    işbank kimseye yatmadımı henüz?
  • 01-09-2008, 11:28:48
    İş bank bana da yatmadı.14.00 den sonra yatacağa benziyor.
  • 01-09-2008, 11:29:31
    garanti her zamanki gibi sabah'ın 9.00 unda yatırıyor.. bir gün bile geç yatmadı..
  • 01-09-2008, 11:30:31
    Üyeliği durduruldu
    Benimde para hesaba geçmiş teşekkürler adsense teşekkürler finansbank
  • 01-09-2008, 11:32:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YKB hesapta...
  • 01-09-2008, 11:34:32
    bi ziraatan haber yok kimsenin ziraatı yo mu yaw
  • 01-09-2008, 11:34:42
    Haydaaa. Hadi Akbank - Unkapanı şubesi beni eşe dosta rezil etme. Göster kendini gülüm
    Söz bir daha gişedeki bayana asılmıcam
  • 01-09-2008, 11:38:18
    Akbankta tık yok emerev hadi sen o bayana asıldın :P ben şubenin kapısından bile geçmedim benimki niye yatmadı