• 01-09-2008, 10:44:30
    benim yatmış (garanti-şişli)

    sizinkide yatar gün içinde sanırım, hayırlısı
  • 01-09-2008, 10:45:11
    Akbank Hala Yatmadı Akbanktan alan varmı arkadaşlar
  • 01-09-2008, 10:47:47
    iş bankası çok geç yatıor bu geç ne kadar geç yarın olmaz deil mi:d????
  • 01-09-2008, 10:56:58
    Üyeliği durduruldu
    Bu nası bi ay ya.
    herzaman ödeme işlemde yazdığının ertesi günü en geç 10a kadar mutlaka parayı alırdım.
    halen daha eft gelmemiş ne parası :P TŞ BANK
  • 01-09-2008, 11:06:38
    Garanti Bankası Para Yatmıs ılk adsense paramızı aldık bakalım devamı gelır ılsallah
  • 01-09-2008, 11:08:15
    saat 11 oldu Akbankdan hala ses yok en geç 9:30 da yatıyordu.
  • 01-09-2008, 11:11:11
    Bu iş bankasında ses yok
  • 01-09-2008, 11:11:21
    Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saat 11 oldu Akbankdan hala ses yok en geç 9:30 da yatıyordu.
    bankayı aradım. doğru dürüst ilgilenmediler bile. isim söyleyin dedi ve 1 sn de bu isme EFT yok dedi. sanırım pazartesi yoğunluğundan oluyor bunlar.
  • 01-09-2008, 11:13:09
    Hadi Akbank Hadi Gülüm Hadi Yavrum ver paramızı ilk defa bu kadar sıkıştım...