Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saat 11 oldu Akbankdan hala ses yok en geç 9:30 da yatıyordu.
bankayı aradım. doğru dürüst ilgilenmediler bile. isim söyleyin dedi ve 1 sn de bu isme EFT yok dedi. sanırım pazartesi yoğunluğundan oluyor bunlar.