• 26-08-2008, 12:26:20
    bu gece işlemde yarin hesaplarda ertesi gun borclu oldugumuz bankalarda.. paranin dolaşım hızı
  • 26-08-2008, 12:26:49
    Cyxe inşşşşş dediğin gibi olur tarihi belli bir borcum var çok önemli hemde yoksaa ne zaman yatarsa yatsın
    eruseldarine evet haklısın hepinize bol kazançlar
  • 26-08-2008, 12:30:05
    Üyeliği durduruldu
    walla bak kız arkadasimin yanina gidicem para yok die gidemiom :] dua ediyorum yarına yatsin. Yoksa Duman - Halimiz Duman / Dinlemeye devam
  • 26-08-2008, 12:33:52
    Davay davay 🌹
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyxe inşşşşş dediğin gibi olur tarihi belli bir borcum var çok önemli hemde yoksaa ne zaman yatarsa yatsın
    eruseldarine evet haklısın hepinize bol kazançlar
    Bildiğin gibi bu ayın 16'sında banlandım ve benim borçlarım sende olsaydı çok aglar az gülerdin
  • 26-08-2008, 12:39:03
    Üyeliği durduruldu
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    walla bak kız arkadasimin yanina gidicem para yok die gidemiom :] dua ediyorum yarına yatsin. Yoksa Duman - Halimiz Duman / Dinlemeye devam


    bence pazartesiye kalmaz , perşembe gibi yatırsalar ne iyi olur
  • 26-08-2008, 12:40:33
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google ve adsense konusunda tecrubesizim zaten bu yuzden ban yedi hesabım yalnız domain e ban almadım hesap gitti sadece adsense hesabını 2005 te acmıstım farklı bir domainle o domain cok uzun zaman önce süresi dolmustu farklı sitelere kod ekliyordum. inş ödeme gelir. En son baktıgımda bu ayın 30una gönderilmek üzere 106 küsür dolar yazıyordu zaten sabah bakmıstım öglenliginde ban ı yedim
    Ban sebebi olarak açıklama yapılmış mı ? neden ban yedin ...
  • 26-08-2008, 13:08:24
    Üyeliği durduruldu
    Nie ban yiyorsunuz kardeş siz, hic anlam veremiyorum (Bugun işlemde yazar akşam paralari aliriz tamam mi ? :P ) demedi demeyin
  • 26-08-2008, 13:44:46
    ALTIN_NESİL evet biliyorum malesef öyle odlu ne diyim inş yeni hesabında kazanırsın banlanmazsın.
    offf bi yarın yatsa tam süper olacak
  • 26-08-2008, 13:44:54
    Üyeliği durduruldu
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban sebebi olarak açıklama yapılmış mı ? neden ban yedin ...
    geçersiz tıklama vs buymuş nedenler sanırım bir ip den birkaç tıklamanın üstünde tıklamalar oluyormuş bu yüzden banlamışlar