gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google ve adsense konusunda tecrubesizim zaten bu yuzden ban yedi hesabım yalnız domain e ban almadım hesap gitti sadece adsense hesabını 2005 te acmıstım farklı bir domainle o domain cok uzun zaman önce süresi dolmustu farklı sitelere kod ekliyordum. inş ödeme gelir. En son baktıgımda bu ayın 30una gönderilmek üzere 106 küsür dolar yazıyordu zaten sabah bakmıstım öglenliginde ban ı yedim
Ban sebebi olarak açıklama yapılmış mı ? neden ban yedin ...