• 25-02-2008, 00:44:23
    #82
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe'yi doğru kullanalım. editler değil düzeltir. dikatli değil dikkatli
    Uyarınız için teşekkürler
  • 25-02-2008, 00:49:45
    #83
    hun
    Üyeliği durduruldu
    28 şubat perşembe hesapta...
  • 25-02-2008, 00:50:46
    #84
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe'yi doğru kullanalım. editler değil düzeltir. dikatli değil dikkatli
    Forum dilinde edit diye geçtiği için yazmış arkadaş.Harf hataları farklıdır Harf değiştirme farklıdır dikkatini çekerim.
  • 25-02-2008, 00:56:36
    #85
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum dilinde edit diye geçtiği için yazmış arkadaş.Harf hataları farklıdır Harf değiştirme farklıdır dikkatini çekerim.
    amaç Türkçe'yi doğru kullanmak ben teşekkür ederim felek yanlış anlamamışsındır umarım
  • 25-02-2008, 00:59:10
    #86
    bence salı günü hesaplarımızda olacak.
  • 25-02-2008, 01:07:22
    #87
    ayın 30una kalır deniliyor ama inşallah öyle olmaz
  • 25-02-2008, 01:09:53
    #88
    HoGGeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 30una kalır deniliyor ama inşallah öyle olmaz
    Ayın 30 u yokki bu ay
    Bence ödemeleri perşembe ya da cuma günü alırız
  • 25-02-2008, 01:13:05
    #89
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amaç Türkçe'yi doğru kullanmak ben teşekkür ederim felek yanlış anlamamışsındır umarım
    Evet haklısınız, serser arkadaşımızın dediği gibi forum dilinde yazmıştım hızlı yazdığım içinde "k" harfini unutmuşum.Hatalarımızda birbirimizi uyarıcaz tabi neden yanlış anlayayımki
    Neyse konuyu dağıtmayalım
  • 25-02-2008, 01:14:00
    #90
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 30 u yokki bu ay
    Bence ödemeleri perşembe ya da cuma günü alırız
    ay sonu demek istedim ya :$