• 26-08-2007, 13:20:47
    #46
    Google böylece milyon dolarlarına milyon dolar katar.bir nevi haram bence.bizim hakkımızı gasp ediyor.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler

    Microsoft ta dünyada tek diyorlardı ne oldu? Google çıktı piyasaya.Bu işler böyledir belli olmaz yani
  • 26-08-2007, 14:07:06
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google isterse geçersiz tıklamaya anında çözüm üretir ama üretmiyor.Yayıncı karşısında elini güçlendiriyor.Ama napalım başka alternatif yok.Google kadar büyük bir kazanç kapısı yok şimdilik.
  • 26-08-2007, 14:21:29
    #48
    Üyeliği durduruldu
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Begenmiyoruz ama mecburuz kardeşim Alla alla nedemek o oyle begenmiyosanız koymayın.
    Elinde imkan varken boş beleş ban atıyosa ve buna sitem ediyosak begenmiyosanız koymazsınızmı denilmeli.
    Bir memur aldıgı maas yuzunden isyan ediyosa bazı haklara sahip olmak icin istekde bulunuyosa devlet buna begenmiyosan çalışmamı dıyor grevi var boku var pisürü var bi orta yolu bulunuyo.
    Buda bizim işimiz ve durduk yere ban istemıyoruz dıyoruz adam gunluk 20 tık alırken 250 tık oldunu goruyo ve banlanıyo bu belliki bilerek yapılmış birşey.
    Bir işci hergun standart yapdı işi ortada ayakkabı yapıyor dıyelım ve bigun oluyoki yapdıgı ayakkabılar özürlü oluyor o adamı hemen iştenmi cıkarıyorlar.
    İşten cıkarsabıle cogu hakkı halen duruyor saglık taznimat vs vs vs gibi.
    Millet bundan ekmek yıyo bazı arkadaşlar ekmek yedınız kaba mıcmayın dıyo ama bu reel hayatta bu şekilde degıl kendinizi bir işci memur vs gıbı dusunun haklarınızı düşünün nası bi iş yerinde 15 gun onceden haber vermeden işden cıkarılamıyo çıkarılsa gidip bakanlıga şikayet edebiliyor ve tazminatını hakkını neyse artık onu alıyo şimdi bunu yapdı zaman ekmek yedı kaba mıcmış mı oluyo veya zam istıyo bi işci zam isteyen işci memur ekmek yedi kaba mıcmışmı oluyo yine gunluk 12 saat calısan bir işci 8 saat calısmak istedını soyluyor bu adam bunu soyledigi icin ekmek yedi kaba mıcmışmı oluyo bunlar basit ornekler ve reelde bu şekılde bisuru ornek verilebir.
    Kimse bazı haklar istıyo diye ne ekmek yedi kaba mıcmış olur nede baska bişi ve kimse bazı haklar istıyor dıyede begenmiyosan calısma denilmez orta yol bulunmaya calısılır ha burda bulunabılecek adam gıbı bır alternatif yok bu kötünün en ıyısı ve biz buna muhtacız sıkıntımızı dile getırıyoruz olay budur saygılar sevgıler.
    arkadaşım kendindesin değil mi ? Adsense senin sigortalı çalıştığın bir iş değil. adam sana sözleşmeye aykırı bir durumu hissettiğinde hesabını kapatacağını söylemiş. Burada hesabım banlandı diyen arkadaşların çoğunun masum olduğuna inanmıyorum ben. Gözünü para hırsı bürümüş insanların neler söyleyebileceğini-yapabileceğini gördüm, biliyorum..

    Türklerin banlanmasının ana nedeni açgözlülük. Eğer birşey keşfederse bunun için yeni siteler açıp yaklaşık bi 20-30 siteyle uygulamaya koyuluyor. tabi eşine dostuna kankisinede anlatıyor bunu çığ gibi yayılıyor. googleda hepsine birden basıyor banı, sonra haksız banlanma oluyor... Büyük internet şirketleri bu tarz mali durumlarda türklere karşı önyargılı bunu artık kabul etmelisiniz ve adamlar da haklı...

    Aziz Nesin türk milleti için %60ı aptaldır demiş ve bence türk internet kullanıcısının %80i aptal. webmasterlarının ise %90ı...

    Tekrar belirtmek istiyorum, beğenmiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz.. Gidin adklik, katreklam falan kullanın...
  • 26-08-2007, 14:35:14
    #49
    hem o kazanıyor hem biz şikayetçi degilim
  • 26-08-2007, 14:38:41
    #50
    Onlarca sözleşme koşulunda Adsense yayıncılarına hiç ayrıcalık yok, benimde bir kaç hesabım bu şekilde banlandı. Bizimde bir amacımız var. Gerçekten tıklıyorsak ister istemez zaten bu durumu onlara bildiriyoruz.

    Hep adwords kullanıcıları ve google haklı bizim hiç hakkımız yok mu ?

    adwords kullanıcıların haklarını koruyabiliyorda neden bizim haklarımızı koruyacak bir sözleşme yok. Adamın teki tıklıyor 100,200 defa tıkımıda silin, kazandığım parayıda silin.
  • 26-08-2007, 15:50:14
    #51
    ne demek googledan ekmek yemek hakkımızla kazanıyoruz kimse googleın avkatlığını yapmasın düşünün bakalım biz mi googleın sayesinde kazanıyoruz googlemı webmasterların sayesinde kazanıyor ?
  • 26-08-2007, 15:57:33
    #52
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek googledan ekmek yemek hakkımızla kazanıyoruz kimse googleın avkatlığını yapmasın düşünün bakalım biz mi googleın sayesinde kazanıyoruz googlemı webmasterların sayesinde kazanıyor ?
    Her İki Tarafta Bir biri sayesinde kazanıyor düşük olma nedeni ise türkiyede reklam veren dogru dürüst yok hep aynı firmalar veriyor örnek bi arçelik beko vss gibi firmaların hiç reklam verdigini gördünmü?
  • 31-08-2007, 16:32:36
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. dk hepiniz google dusmani oldunuz bee..

    1.Google nin kurallarinda heepsi yaziyor

    2.Madem google yapmamis sen yap.Bi kod yaz(zaten radmin verdi) 5 kereden fazla tiklanmasin.

    3.Google sizin 100-200usd nize kalmadi

    4.Google adwordse parayi geri oduyor.Hesabima durduk yerde 20 usd gelmisti.

    5.Google yi sevmiyoruz diyelim baska yol mu var?

    6.Google artik markalasmis bir firma.Bi seye hayir diyorsa demekki bir bildigi vardir.Yani savuncak biseyi var ki adam israr ediyor

    Google ye kimse laf ataamaz.Hepimizin ekmek kapisi.Google olmasa internet bu kadar gelismezdi.Eskiden herkez hayrina yapiyorduSimdi para icin yapiyor.Hayrina yapinca is pek gelismiyor ama isin icine para girince internet birden gelisti.Herkez makale yazmaya basladi.

    Google laf atarken 2 kere dusunun :@
    Sen adsense reklamının olduğu bi siteyi bana özel mesajdan atsana bakayım bi! Bakalım senin o kurduğun 5 den fazla tıklamayı kabul etmeyen script ne işe yarayacak merak ediyorum!
    Biraz mantıklı konuş, Google sadece beni banlamıyor! Günde belki bin kişiyi banlıyordur. Bunları eğer hesaba katarsan, birgünde kaç para yapar bunu hesapla bakayım o zaman görürsün 100-200 dolar mı yoksa 100 bin - 200 bin dolar mı! Bunu birde aylık olarak hesapla! Varsa o kadar matematiğin herhalde olsa bunu baştan kendin de düşünebilirdin!
    Kaldı ki bin doalrın üzerinde olup bile banlanan birsürü adam var! Sen gelmiş hesabına aktarılan 20 dolardan bahsediyorsun..
  • 01-09-2007, 12:44:40
    #54
    Yönetici onayı bekliyor
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım kendindesin değil mi ? Adsense senin sigortalı çalıştığın bir iş değil. adam sana sözleşmeye aykırı bir durumu hissettiğinde hesabını kapatacağını söylemiş. Burada hesabım banlandı diyen arkadaşların çoğunun masum olduğuna inanmıyorum ben. Gözünü para hırsı bürümüş insanların neler söyleyebileceğini-yapabileceğini gördüm, biliyorum..

    Türklerin banlanmasının ana nedeni açgözlülük. Eğer birşey keşfederse bunun için yeni siteler açıp yaklaşık bi 20-30 siteyle uygulamaya koyuluyor. tabi eşine dostuna kankisinede anlatıyor bunu çığ gibi yayılıyor. googleda hepsine birden basıyor banı, sonra haksız banlanma oluyor... Büyük internet şirketleri bu tarz mali durumlarda türklere karşı önyargılı bunu artık kabul etmelisiniz ve adamlar da haklı...

    Aziz Nesin türk milleti için %60ı aptaldır demiş ve bence türk internet kullanıcısının %80i aptal. webmasterlarının ise %90ı...

    Tekrar belirtmek istiyorum, beğenmiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz.. Gidin adklik, katreklam falan kullanın...
    Gözümü para hırsı vs. bürümedi. Olayı tam olarak anlattım. Hala sen kime aç gözlü vs. diyorsun? Anlayışın mı kıt? Günde 20 kere tıklama olan adsense hesabındaki reklama birisi 250 kere tıklasın, hesabın banlansın sen şimdi aç gözlü mü oluyorsun? Yürü git işine saçma saçma konuşupta beni sinir etme!
    Bu arada sadece aptalları görüyorsan sen de bir aptalsın. Çünkü siz sadece aptallara odaklanmışsınız. O kadar aptallaşmışsınız ki herkesi aptal görmeye başlamışsınız. Hatta milletinize hakaret edecek kadar da adi insanlarsınız. Nasibini alamamış sefiller. Bende sana diyorum madem Türk webmasterları aptal görüyorsun girme buraya, e madem Türk Milleti'ni aptal görüyorsun yürü git bu ülkeden! Seni zorla tutan mı vaR? Ben nasıl adsense yerine senin dediğin alternatifleri kullanıyorum sende git başka ülke de yaşa!