Onlarca sözleşme koşulunda Adsense yayıncılarına hiç ayrıcalık yok, benimde bir kaç hesabım bu şekilde banlandı. Bizimde bir amacımız var. Gerçekten tıklıyorsak ister istemez zaten bu durumu onlara bildiriyoruz.

Hep adwords kullanıcıları ve google haklı bizim hiç hakkımız yok mu ?

adwords kullanıcıların haklarını koruyabiliyorda neden bizim haklarımızı koruyacak bir sözleşme yok. Adamın teki tıklıyor 100,200 defa tıkımıda silin, kazandığım parayıda silin.