dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Begenmiyoruz ama mecburuz kardeşim Alla alla nedemek o oyle begenmiyosanız koymayın.
Elinde imkan varken boş beleş ban atıyosa ve buna sitem ediyosak begenmiyosanız koymazsınızmı denilmeli.
Bir memur aldıgı maas yuzunden isyan ediyosa bazı haklara sahip olmak icin istekde bulunuyosa devlet buna begenmiyosan çalışmamı dıyor grevi var boku var pisürü var bi orta yolu bulunuyo.
Buda bizim işimiz ve durduk yere ban istemıyoruz dıyoruz adam gunluk 20 tık alırken 250 tık oldunu goruyo ve banlanıyo bu belliki bilerek yapılmış birşey.
Bir işci hergun standart yapdı işi ortada ayakkabı yapıyor dıyelım ve bigun oluyoki yapdıgı ayakkabılar özürlü oluyor o adamı hemen iştenmi cıkarıyorlar.
İşten cıkarsabıle cogu hakkı halen duruyor saglık taznimat vs vs vs gibi.
Millet bundan ekmek yıyo bazı arkadaşlar ekmek yedınız kaba mıcmayın dıyo ama bu reel hayatta bu şekilde degıl kendinizi bir işci memur vs gıbı dusunun haklarınızı düşünün nası bi iş yerinde 15 gun onceden haber vermeden işden cıkarılamıyo çıkarılsa gidip bakanlıga şikayet edebiliyor ve tazminatını hakkını neyse artık onu alıyo şimdi bunu yapdı zaman ekmek yedı kaba mıcmış mı oluyo veya zam istıyo bi işci zam isteyen işci memur ekmek yedi kaba mıcmışmı oluyo yine gunluk 12 saat calısan bir işci 8 saat calısmak istedını soyluyor bu adam bunu soyledigi icin ekmek yedi kaba mıcmışmı oluyo bunlar basit ornekler ve reelde bu şekılde bisuru ornek verilebir.
Kimse bazı haklar istıyo diye ne ekmek yedi kaba mıcmış olur nede baska bişi ve kimse bazı haklar istıyor dıyede begenmiyosan calısma denilmez orta yol bulunmaya calısılır ha burda bulunabılecek adam gıbı bır alternatif yok bu kötünün en ıyısı ve biz buna muhtacız sıkıntımızı dile getırıyoruz olay budur saygılar sevgıler.
arkadaşım kendindesin değil mi ? Adsense senin sigortalı çalıştığın bir iş değil. adam sana sözleşmeye aykırı bir durumu hissettiğinde hesabını kapatacağını söylemiş. Burada hesabım banlandı diyen arkadaşların çoğunun masum olduğuna inanmıyorum ben. Gözünü para hırsı bürümüş insanların neler söyleyebileceğini-yapabileceğini gördüm, biliyorum..

Türklerin banlanmasının ana nedeni açgözlülük. Eğer birşey keşfederse bunun için yeni siteler açıp yaklaşık bi 20-30 siteyle uygulamaya koyuluyor. tabi eşine dostuna kankisinede anlatıyor bunu çığ gibi yayılıyor. googleda hepsine birden basıyor banı, sonra haksız banlanma oluyor... Büyük internet şirketleri bu tarz mali durumlarda türklere karşı önyargılı bunu artık kabul etmelisiniz ve adamlar da haklı...

Aziz Nesin türk milleti için %60ı aptaldır demiş ve bence türk internet kullanıcısının %80i aptal. webmasterlarının ise %90ı...

Tekrar belirtmek istiyorum, beğenmiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz.. Gidin adklik, katreklam falan kullanın...