• 21-07-2010, 10:36:25
    #1
    Merhaba,
    bu sabah 6:30 adsenseden banlandım ayın 30'unda gönderilmek üzere ibare cıkıp çıkmadığını bilmiyorum fakat r10 ödemeler konusunda herkeste gece 5 gibi bu ileti çıkmış durumda.

    -acaba içerdeki parayı ödeme yapma şansları var mı, daha önce bu tarihte banlanan oldumu konu hakkında bilgisi olan var ise bilgi verirse sevinirim
  • 21-07-2010, 10:40:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 da çıktı. 6.30 da banlandıysan alırsın.
  • 21-07-2010, 10:41:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    bu sabah 6:30 adsenseden banlandım ayın 30'unda gönderilmek üzere ibare cıkıp çıkmadığını bilmiyorum fakat r10 ödemeler konusunda herkeste gece 5 gibi bu ileti çıkmış durumda.

    -acaba içerdeki parayı ödeme yapma şansları var mı, daha önce bu tarihte banlanan oldumu konu hakkında bilgisi olan var ise bilgi verirse sevinirim
    Alırsın Kardeşim 18inde Muhasebeye Geçer 18inden Önce Banlanırsan Alamazsın .
  • 21-07-2010, 10:42:17
    #4
    Çek ile alıyorsan almasına alırsında sonra tekrar senden tahsil ediyorlar. Birebir yaşadım.
  • 21-07-2010, 10:48:38
    #5
    EFT ile ödeme alıyorum bildiri emaili 6:36 email adresine düşmüş inş dediğiniz gibi ödemeyi alırız.
  • 21-07-2010, 11:33:04
    #6
    Geçersiz etkinlikten mi banlandın ?
  • 21-07-2010, 11:40:42
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun kardeşim
  • 21-07-2010, 11:47:37
    #8
    Ziyad paranı %80 ihtimalle alacaksın, arkadaşların hesaplarında ödemelerin planlandığı yazmış.
    Benim hesapta henüz birşey yazmadı ama , genele bakarak alacaksın parayı.
    Geçmiş olsun.
  • 21-07-2010, 11:49:26
    #9
    valla parayı alsan da sevinme adsense parayı geri çekebiliyor bazı durumlarda hesabın - ye düşebilir