Merhaba,
bu sabah 6:30 adsenseden banlandım ayın 30'unda gönderilmek üzere ibare cıkıp çıkmadığını bilmiyorum fakat r10 ödemeler konusunda herkeste gece 5 gibi bu ileti çıkmış durumda.
-acaba içerdeki parayı ödeme yapma şansları var mı, daha önce bu tarihte banlanan oldumu konu hakkında bilgisi olan var ise bilgi verirse sevinirim
Ayın 21 i Banlan
22
●1.970
- 21-07-2010, 10:36:25
- 21-07-2010, 10:41:22Üyeliği durdurulduAlırsın KardeşimZiyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18inde Muhasebeye Geçer 18inden Önce Banlanırsan Alamazsın .
- 21-07-2010, 10:48:38EFT ile ödeme alıyorum bildiri emaili 6:36 email adresine düşmüş inş dediğiniz gibi ödemeyi alırız.
- 21-07-2010, 11:40:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmiş olsun kardeşim
18inde Muhasebeye Geçer 18inden Önce Banlanırsan Alamazsın .