Ayın 21 i Banlan - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ayın 21 i Banlan
22
●
1.970
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Ayın 21 i Banlan
1
2
3
21-07-2010, 21:56:01
#19
Urgup
Ziyadenator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnş dediğiniz gibi arkadaşlar ödemeyi alırız. Bir umut
dostum eğer ödeme alırsan buraya yazarsan sevinirim.
29-07-2010, 23:48:05
#20
Montrey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ödeme almıştır heralde arkadaş.
30-07-2010, 16:47:17
#21
Ziyadenator
Montrey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ödeme almıştır heralde arkadaş.
ödeme gelmedi arkadaşlar.
30-07-2010, 17:58:13
#22
sicaq
Hayret. Benimde 21inde banlandı hesap ama bana geldi.
30-07-2010, 18:06:48
#23
Urgup
banada geldi 21 inde banlandım
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler