• 21-07-2010, 21:56:01
    #19
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş dediğiniz gibi arkadaşlar ödemeyi alırız. Bir umut
    dostum eğer ödeme alırsan buraya yazarsan sevinirim.
  • 29-07-2010, 23:48:05
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme almıştır heralde arkadaş.
  • 30-07-2010, 16:47:17
    #21
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme almıştır heralde arkadaş.
    ödeme gelmedi arkadaşlar.
  • 30-07-2010, 17:58:13
    #22
    Hayret. Benimde 21inde banlandı hesap ama bana geldi.
  • 30-07-2010, 18:06:48
    #23
    banada geldi 21 inde banlandım