• 21-07-2010, 12:45:56
    #10
    bende gece 3 te banlanmışım aceba alabilrimiyim parayı
  • 21-07-2010, 13:01:45
    #11
    İnş dediğiniz gibi arkadaşlar ödemeyi alırız. Bir umut
  • 21-07-2010, 13:31:16
    #12
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş dediğiniz gibi arkadaşlar ödemeyi alırız. Bir umut
    Geçersiz etkinlikten dolayı mı banlandınız sakıncası yoksa ?
  • 21-07-2010, 13:38:11
    #13
    hta mıydı arama sayfası?
  • 21-07-2010, 13:40:11
    #14
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hta mıydı arama sayfası?
    Arama sayfası olduğunu filan nerden çıkardınız onu anlamadım,hta vb alakası yoktur.

    unlem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçersiz etkinlikten dolayı mı banlandınız sakıncası yoksa ?
    Sakıncası yok,neden banlandığımı tam olarak bilmiyorum yolladıkları emailde ilerde reklam verenler için risk oluşturabilir vb şeylerden bahsediyor.
  • 21-07-2010, 13:49:52
    #15
    Ödemeni %100 alırsın Şimdiden harcama hazırlıkarına başla. daha önce benimde başıma gelmişti ayın 19 undan sonra banlandıgında ödeme hertürlü hesabına geliyor merak etme
  • 21-07-2010, 15:43:01
    #16
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeni %100 alırsın Şimdiden harcama hazırlıkarına başla. daha önce benimde başıma gelmişti ayın 19 undan sonra banlandıgında ödeme hertürlü hesabına geliyor merak etme
    İnş dostum dediğin gibi olur
  • 21-07-2010, 15:51:27
    #17
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş dostum dediğin gibi olur
    Aynı şeyi biride bana söylemişti ödeme alamam diye korktum ama param gelmişti ayın 19 dan sonra banlanan adsense ödemeleri yapılır
  • 21-07-2010, 15:52:18
    #18
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arama sayfası olduğunu filan nerden çıkardınız onu anlamadım,hta vb alakası yoktur.



    Sakıncası yok,neden banlandığımı tam olarak bilmiyorum yolladıkları emailde ilerde reklam verenler için risk oluşturabilir vb şeylerden bahsediyor.
    Böyle yazıyorsa %60 ihtimal geçersiz tıktan banlanmışsın geçmiş olsun