Merhaba,
bu sabah 6:30 adsenseden banlandım ayın 30'unda gönderilmek üzere ibare cıkıp çıkmadığını bilmiyorum fakat r10 ödemeler konusunda herkeste gece 5 gibi bu ileti çıkmış durumda.

-acaba içerdeki parayı ödeme yapma şansları var mı, daha önce bu tarihte banlanan oldumu konu hakkında bilgisi olan var ise bilgi verirse sevinirim