Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
bu sabah 6:30 adsenseden banlandım ayın 30'unda gönderilmek üzere ibare cıkıp çıkmadığını bilmiyorum fakat r10 ödemeler konusunda herkeste gece 5 gibi bu ileti çıkmış durumda.

-acaba içerdeki parayı ödeme yapma şansları var mı, daha önce bu tarihte banlanan oldumu konu hakkında bilgisi olan var ise bilgi verirse sevinirim
Alırsın Kardeşim 18inde Muhasebeye Geçer 18inden Önce Banlanırsan Alamazsın .