MuRaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
banlaTTılar :S
98
●8.450
- 05-08-2009, 02:13:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunun önüne geçmek, biz reklam yayıncıların elinde, hile yöntemleri internette paylaşıp, herkesin tedbir alabilmesi için fikir alışverişi canlı tutulmalı. Sahtekarlara göz açtırmamalı.byfobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2009, 14:47:18@byfobi, bende dediğinizi düşündüm fakat burada yeterince açmasaydım konuyu daha sonra başlarına gelen arkadaşlar bu kadar deneyimli olmazlardı. Elbette kötü niyetli insan(!)lar buradakileri bir başkasına uygulayabilirdi bu bi ihtimal ama artık r10 un göz ardı edilmeyecek bir kısmı konuyu okudu ve deneyim kazandı. Eğer bu olmasaydı bana yaptıkları tehtidin benzerlerini onlara yapacaktı çaresiz kalacaktı. eminim bundan sonra birinin başına böyle birşey gelirse buradaki yorumları okuyup ne yapabileceği konusunda büyük bilgi sahibi olur. Teşekkür ederim tekrar ilginize. Yeni başladığım iş nedeniyle savcılıkla ilgilenemiyorum. Bir arkadaşa devretmeyi düşünüyorum. Yazdığınız her yorumu okudum. tekrar tekrar teşekkür ediyorum ilginize.İyi çalışmalar
- 05-08-2009, 14:52:20Üyeliği durdurulduarkadasim neden usgrasiyorsun anlamiyorum.. adsenseye mail at onlar ilgilenirler hemen.. benimde bir sitem vardi, banliydi, mail attim kulllanici degisti diye, suanda yeni yayinciyim diye actilar tekrar.. tabi bir daha o sitede reklam yayinlamadim, ***** coook

bu konuda durumunu bildiren bir mail atarsan ilgileneceklerdir.. en buyuk kanit, simdiye kadar tiklamadin, bir anda tiklamaya basladin, adamlar bunu dusunurler yani bu zaten para kazaniyor neden tiklasin diye .. - 05-08-2009, 15:00:06Kesinlikle emaille bildir.Durumunu bildiren kısa bir email bile atmasınız yanlışı düzeltmede kesinlikle faydası olacaktır. Daha önce aynı hesapdan 2 kere email atıp bu şekildeki banı kaldırdığım oldu.
- 05-08-2009, 15:13:57arkadaşlar teşekkürler yardım etmeye çalışıyorsunuz fakat lütfen yorumları okuyun. Mail i gönderdim zaten fakat 1 hafta oldu hala bir cevap yok. Mail i hem adsense'e hemde internet reklamcılığı seminerinde verdikleri mail adresine gönderdim fakat herhangi bir geri dönüş olmadı. Teşekkürler
- 06-08-2009, 19:21:00Ticaretin olmazsa olmaz kuralları vardır.
İşler nasıl ?
-Akmasada damlıyor yinede şükür fakat işlerin tadı tuzu yok.
Ooo Hayırlı olsun yeni araba yapmışsın işler tıkırında galiba ?
-Eyvallah kardeşim benim sağolasın. ama o oşekilde değil. Bizim hanımın babadan kalma bir arazisi vardı onu sattık birde bankadan kredi çektik işte.
Siz siz olun kazancınızı paylaşmayın, Siz siz olun akrabanız dahi olsa fazla güvenmeyin.
İnsanoğlu çiğ süt emmiştir oğul babaya para için neler yapıyor bunlar hep gazetelerde yazıyor.
