@byfobi, bende dediğinizi düşündüm fakat burada yeterince açmasaydım konuyu daha sonra başlarına gelen arkadaşlar bu kadar deneyimli olmazlardı. Elbette kötü niyetli insan(!)lar buradakileri bir başkasına uygulayabilirdi bu bi ihtimal ama artık r10 un göz ardı edilmeyecek bir kısmı konuyu okudu ve deneyim kazandı. Eğer bu olmasaydı bana yaptıkları tehtidin benzerlerini onlara yapacaktı çaresiz kalacaktı. eminim bundan sonra birinin başına böyle birşey gelirse buradaki yorumları okuyup ne yapabileceği konusunda büyük bilgi sahibi olur. Teşekkür ederim tekrar ilginize. Yeni başladığım iş nedeniyle savcılıkla ilgilenemiyorum. Bir arkadaşa devretmeyi düşünüyorum. Yazdığınız her yorumu okudum. tekrar tekrar teşekkür ediyorum ilginize.İyi çalışmalar