• 07-08-2009, 13:17:35
    #82
    plaketkupa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaretin olmazsa olmaz kuralları vardır.
    İşler nasıl ?
    -Akmasada damlıyor yinede şükür fakat işlerin tadı tuzu yok.
    Ooo Hayırlı olsun yeni araba yapmışsın işler tıkırında galiba ?
    -Eyvallah kardeşim benim sağolasın. ama o oşekilde değil. Bizim hanımın babadan kalma bir arazisi vardı onu sattık birde bankadan kredi çektik işte.
    Siz siz olun kazancınızı paylaşmayın, Siz siz olun akrabanız dahi olsa fazla güvenmeyin.
    İnsanoğlu çiğ süt emmiştir oğul babaya para için neler yapıyor bunlar hep gazetelerde yazıyor.
    Malesef haklısınız. Böyle olmamasını umuyordum ama en son bu başıma gelince artık anladım para için insanların insanlıkdan bile çıkmayı göze aldıklarını. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Bu arada hala google dan cevap yok
  • 17-08-2009, 01:12:56
    #83
    Üyeliği durduruldu
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haraç kesiyorlar.
    Kesinlikle katılıyorum sana böyle bir terbiyesizlik görülmemiştir oh ne güzel ya %25 verirsin yada banlanırsın.Böyle insanlar yüzünden türkler hep kötü damgası alıyor arkadaşım sanada geçmiş olsun google bildir ama geri dönüşüm olumlu alacagını sanmıyorum şansını bir kere olsa bile dene diyerim.
  • 29-08-2009, 10:49:51
    #84
    ve cevap geldi. Tahmin ettiğim ve ettiğiniz gibi olumsuz bir cevap. Dellillerimin yeterli olmadığını, Böyle bir olayın daha önce yaşanmadığını, ücretin ve hesabın iadesinin mümkün olmadığını belirttiler. Açıkcası bu kadar süre geçti aradan ben unuttum çoktan. Konuyu okuyan 3.333 arkadaşa sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Belki hesabımı geri alamadım ama 3 bin küsür arkadaşa bu konu hakkında tecrübe kazandırdım. Ne diyelim sağlık olsun Hepin(m)ze bol kazançlar. Düzgün olanından tabii
  • 29-08-2009, 10:56:01
    #85
    yazık ya,böyle adiler çogaldı

    adilik paraylamı...

    g.olsun arkadaşım
  • 29-08-2009, 11:25:51
    #86
    Üyeliği durduruldu
    yazık yaa geçmiş olsun
  • 29-08-2009, 11:37:19
    #87
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş tüylerim diken diken oldu böyle bir şey ne gördüm ne duydum... Çok geçmiş olsun..
  • 29-08-2009, 11:39:26
    #88
    Üyeliği durduruldu
    Gelirini kimseyle paylaşmaman gerekir böyle şeyleri önlemek için :S geçmiş olsun
  • 29-08-2009, 11:45:30
    #89
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgilerinizi paylaşmamanızı tavsiye ederim... Ayrıca adsense'nin üyeiğinizin güvenliğinizi sağyalacak bölümleride vardı keşke onlarıda ayarlasaydınız
  • 04-09-2009, 22:44:43
    #90
    elitgenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelirini kimseyle paylaşmaman gerekir böyle şeyleri önlemek için :S geçmiş olsun
    Paylaşmaya Gerek Yok Eğer Sitesinin Hiti Ve pr si yüksek ise zaten o kişi çok kazandıgını biliyordur.