ve cevap geldi. Tahmin ettiğim ve ettiğiniz gibi olumsuz bir cevap. Dellillerimin yeterli olmadığını, Böyle bir olayın daha önce yaşanmadığını, ücretin ve hesabın iadesinin mümkün olmadığını belirttiler. Açıkcası bu kadar süre geçti aradan ben unuttum çoktan. Konuyu okuyan 3.333 arkadaşa sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Belki hesabımı geri alamadım ama 3 bin küsür arkadaşa bu konu hakkında tecrübe kazandırdım. Ne diyelim sağlık olsun Hepin(m)ze bol kazançlar. Düzgün olanından tabii