Kesinlikle katılıyorum sana böyle bir terbiyesizlik görülmemiştir oh ne güzel ya %25 verirsin yada banlanırsın.Böyle insanlar yüzünden türkler hep kötü damgası alıyor arkadaşım sanada geçmiş olsun google bildir ama geri dönüşüm olumlu alacagını sanmıyorum şansını bir kere olsa bile dene diyerim.