arkadasim neden usgrasiyorsun anlamiyorum.. adsenseye mail at onlar ilgilenirler hemen.. benimde bir sitem vardi, banliydi, mail attim kulllanici degisti diye, suanda yeni yayinciyim diye actilar tekrar.. tabi bir daha o sitede reklam yayinlamadim, ***** coook

bu konuda durumunu bildiren bir mail atarsan ilgileneceklerdir.. en buyuk kanit, simdiye kadar tiklamadin, bir anda tiklamaya basladin, adamlar bunu dusunurler yani bu zaten para kazaniyor neden tiklasin diye ..