Kesinlikle emaille bildir.Durumunu bildiren kısa bir email bile atmasınız yanlışı düzeltmede kesinlikle faydası olacaktır. Daha önce aynı hesapdan 2 kere email atıp bu şekildeki banı kaldırdığım oldu.