Kendi pc nizden olursa böyle olur hocam
Vps de böyle birşey mümkün değil
Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?
Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?
Yok hocam ingiltere hesap. İnternetten mobil doğrulama sitesinden telefon da doğruladım açarken
Hocam bende açtım iki hesap sorun olmadı
London ip li biri pinsiz diğeri pinli
Ama 2 gün önce öylesine admob açmayı denedim askıya alındı multi hesaptan
Hocam bende açtım iki hesap sorun olmadı
London ip li biri pinsiz diğeri pinli
Ama 2 gün önce öylesine admob açmayı denedim askıya alındı multi hesaptan
Hocam bu hesapları hep VDS üzerinden mi açıyordunuz ? Bir de açtıktan sonra günlük giriş yaparken nereden giriyordunuz ? Bana mesela girerken telefon kodu sordu durduk yere 2 gün sonra ertesi gün de tamamen kapandı hesap
Hocam bu hesapları hep VDS üzerinden mi açıyordunuz ? Bir de açtıktan sonra günlük giriş yaparken nereden giriyordunuz ? Bana mesela girerken telefon kodu sordu durduk yere 2 gün sonra ertesi gün de tamamen kapandı hesap
Evet vps üzerinden açıyordum
Ama sanırım vps ip leri engellemiş olabilirler
Siz hangi firms kullandınız
Evet vps üzerinden açıyordum
Ama sanırım vps ip leri engellemiş olabilirler
Siz hangi firms kullandınız
Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?
Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?
Evet şuan aktif giriyorum iki hesaba
Konum sizin İngiltere mi kontrol ettinizmi