• 21-11-2020, 02:44:50
    #10
    omeryesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hesabı açıyorum, birkaç saat sonra bu görsel karşıma geliyor.
    Kendi pc nizden olursa böyle olur hocam
    Vps de böyle birşey mümkün değil
  • 30-11-2020, 22:56:08
    #11
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi pc nizden olursa böyle olur hocam
    Vps de böyle birşey mümkün değil
    Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?
  • 30-11-2020, 22:57:29
    #12
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?
    Evet vps üzerinden hep
    Tr Hesap mı hocam
  • 30-11-2020, 22:59:01
    #13
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr Hesap mı hocam
    Yok hocam ingiltere hesap. İnternetten mobil doğrulama sitesinden telefon da doğruladım açarken
  • 30-11-2020, 23:00:44
    #14
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ingiltere hesap. İnternetten mobil doğrulama sitesinden telefon da doğruladım açarken
    Hocam bende açtım iki hesap sorun olmadı
    London ip li biri pinsiz diğeri pinli
    Ama 2 gün önce öylesine admob açmayı denedim askıya alındı multi hesaptan
  • 30-11-2020, 23:02:25
    #15
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende açtım iki hesap sorun olmadı
    London ip li biri pinsiz diğeri pinli
    Ama 2 gün önce öylesine admob açmayı denedim askıya alındı multi hesaptan
    Hocam bu hesapları hep VDS üzerinden mi açıyordunuz ? Bir de açtıktan sonra günlük giriş yaparken nereden giriyordunuz ? Bana mesela girerken telefon kodu sordu durduk yere 2 gün sonra ertesi gün de tamamen kapandı hesap
  • 30-11-2020, 23:03:37
    #16
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hesapları hep VDS üzerinden mi açıyordunuz ? Bir de açtıktan sonra günlük giriş yaparken nereden giriyordunuz ? Bana mesela girerken telefon kodu sordu durduk yere 2 gün sonra ertesi gün de tamamen kapandı hesap
    Evet vps üzerinden açıyordum
    Ama sanırım vps ip leri engellemiş olabilirler
    Siz hangi firms kullandınız
  • 30-11-2020, 23:06:16
    #17
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet vps üzerinden açıyordum
    Ama sanırım vps ip leri engellemiş olabilirler
    Siz hangi firms kullandınız
    Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?
  • 30-11-2020, 23:07:26
    #18
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?
    Evet şuan aktif giriyorum iki hesaba
    Konum sizin İngiltere mi kontrol ettinizmi