• 30-11-2020, 23:09:18
    #19
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şuan aktif giriyorum iki hesaba
    Konum sizin İngiltere mi kontrol ettinizmi
    Hocam VDS'in konum ingiltereydi ama Aezakmının konum Tr idi yani kurduktan sonra tr konumundan giriyordum hesaplara. Acaba sizin gibi sadece VDS üzerinden girecek şekilde yeniden mi açsam hesabı işe yarar mı sizce ?
  • 30-11-2020, 23:10:18
    #20
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam VDS'in konum ingiltereydi ama Aezakmının konum Tr idi yani kurduktan sonra tr konumundan giriyordum hesaplara. Acaba sizin gibi sadece VDS üzerinden girecek şekilde yeniden mi açsam hesabı işe yarar mı sizce ?
    Tr olmasın hocam ip sürekli sabit ip de kalmaya çalışın birşey olmaz kolay kolay