leobeey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. AdMob/Adsense Hesabı Açma - YARDIM
19
●291
- 30-11-2020, 23:09:18Hocam VDS'in konum ingiltereydi ama Aezakmının konum Tr idi yani kurduktan sonra tr konumundan giriyordum hesaplara. Acaba sizin gibi sadece VDS üzerinden girecek şekilde yeniden mi açsam hesabı işe yarar mı sizce ?
- 30-11-2020, 23:10:18Tr olmasın hocam ip sürekli sabit ip de kalmaya çalışın birşey olmaz kolay kolayyemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle