Hocam VDS'in konum ingiltereydi ama Aezakmının konum Tr idi yani kurduktan sonra tr konumundan giriyordum hesaplara. Acaba sizin gibi sadece VDS üzerinden girecek şekilde yeniden mi açsam hesabı işe yarar mı sizce ?
Tr olmasın hocam ip sürekli sabit ip de kalmaya çalışın birşey olmaz kolay kolay