leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet şuan aktif giriyorum iki hesaba
Konum sizin İngiltere mi kontrol ettinizmi
Hocam VDS'in konum ingiltereydi ama Aezakmının konum Tr idi yani kurduktan sonra tr konumundan giriyordum hesaplara. Acaba sizin gibi sadece VDS üzerinden girecek şekilde yeniden mi açsam hesabı işe yarar mı sizce ?