Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?
Evet şuan aktif giriyorum iki hesaba
Konum sizin İngiltere mi kontrol ettinizmi