yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?
Evet vps üzerinden hep
Tr Hesap mı hocam