leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi pc nizden olursa böyle olur hocam
Vps de böyle birşey mümkün değil
Merhaba hocam ben de Vds kullanarak sıfırdan Gmail ve Admobu kurdum. Devamında bu hesaplara günlük girerken hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? Ben Aezakmı diye bir tarayıcıyı kullandım ama hesap Multi -Accounttan disabled oldu. Siz VDSden kurduktan sonra hesaba sadece VDS üzerinden mi giriyorsunuz hep yoksa başka bir yolla mı ?